Fall Haul

by - 9:11 AM

              First things first: Happy Bday,Orsay!
              Even if I have some preconceptions about the store and I scorn it,it happens very often with me that  I get pleasantly surpised that much I have to buy something.It wasn`t otherwise this time too. During this autumn I got many accessories I wanted to show you.
Mostly I obtained hairclips and earrings. I think the following year will be all about clearout colours and geometric shapes. I bought that orbed buckle being inspired by Celiné and the others came after the first sight. I preferably bought gold accessories, because I rather like them in this season and because of my skin complexion which is more creole.
The others I bought from H&M.I was really glad that I finaly have found some ear cuffs for what I have been looking for a while. My only problem is that they are in universal size and my earcup is quite thin.,so I have already lost one to my greatest regret. The other thing is I mostly let my hair released and I think the ear cuffs make their way with tied hair. You can also see some pairs of earrings standing alone as I bought a set with one of my friends. This is the best method if you don`t want the whole of it.
Those chopstick (I don`t know how to call them) earrings I really wanted since I saw similars worn by Tanya Burr.
              So these were those things I came by this fall,but I will surely wear them this winter too!


                




***** 
              Mindenek előtt: Boldog születésnapot,Orsay!
      Habár van egy előítéletem róla,így mindig leértékelem,s sokszor megtörténik velem,hogy kellemesen meglepődöm, olyannyira,hogy vásárlásig fajul a dolog. Ez most sem volt másképp. Az ősz során beszereztem jónéhány kiegészítőt, s ezeket szerettem volna bemutatni nektek. 
Többnyire hajcsatokat,meg fülbevalókat kaparintottam meg magamnak. Szerintem az elkövetkező év a letisztult és geometriai formák ideje lesz. Engem is a Celiné motivált,amikor megvettem a kerek csatot( H&M) , majd első pillantásra jött a többi. Én inkább az arany kiegészítőket szeretem, főleg így ebben az évszakban, de ez bőr színezetétől is függ,ami az én esetemben kissé kreol. 
A többit már a H&Mből vásároltam. Nagyon örültem,hogy találtam végre fülgyűrűket,amiket már régóta kerestem.Csak az a gond, hogy ez univerzális méret,az én fülkagylóm az átlagosnál  vékonyabb, így már egyet el is veszítettem.Ráadásul én legtöbbször kiengedett hajjal járok,ezeket meg szerintem bekötött hajjal kell viselni,hogy minél inkább látótérbe kerüljenek és érvényesülni tudjanak . Gondolom láttok két pár egyedül lelenckedő fülbevalót.Ez úgy történt,hogy ez egyik barátnőmmel együtt vettünk egy szettet. Ez a legjobb módja annak,ha csak bizonyos fülbevalókat szeretnél a készletből. Azokat a pálcika alakú(fogalmam nincs, minek nevezzem őket) fülbevalókat is nagyon régóta kerestem, mióta kiszúrtam őket Tanya Burr fülében.
       Ezekre tettem szert az ősz során,s bizonyára télen is előszeretettel fogom viselni őket.
         

You May Also Like

0 megjegyzés