First Little Promise of the New Year

by - 10:12 AM

    
         At last the snow has arrived!I know,in the pictures there isn`t even a beansized snow, but that evening started to snow. If only would have been a little snow when the pics were taken... Sadly, the snow is almost gone.
  As I promised in my NY resolution,I brought you an outfit post. I`m wearing again this boucle coat and my all but "Burberry cashmir scarf, but I don`t think I will get rid of it for a while,because recently I became a big fan of the brand.Especially the SS16 thrilled me. My corduroy trousers keep  me warm on these nose-freezing days.I chose these boots, because the fur inset reminds me of winter in this lack of snow time. My only detriment are the so-called flea buckles which are coming off. I bought this bag not that long time ago from Stradivarius. It is shapely neat and the cashiers told me in the recent period it was a best seller. My favorite accessories by all odds are these gloves. When I saw those lovely bows,I knew I want them!            The photos have been taken by the very talented Beáta György despite the freezing cold . If you are reading this, thank you!:)
*****
        Csakhogy megjött a hó!Tudom a képeken egy babszemnyi sincs,de a hó épp aznap este esett le. Épp azon rágodtam,hogy de jó lett volna,ha  lett volna hó,mikor a képek készültek... De sajnos már el is olvadt.
         Mint megígértem az új évi fogadalmamban,egy outfit bejegyzést hoztam nektek. Újra ezt a bouclé szövetkabátot viselem és a majdnem "Burberry kashmír sálam" , s talán még egy ideig nem is fogok  búcsút inteni neki,mert most nagyon megszerettem a brandet. Főleg az új SS16 kollekciójuk fogott meg. A nadrágom kordbársony anyagból készült, amit télen különösképpen szeretek, főleg zimankós, orrfagyasztó napokon. Ezt a csizmát meg azért választottam, mert a bundaberakás télies érzést ad a hóhiány ellenére. Az egyetlen hátulütője,hogy ún bolha kapcsok vannak rajta,amik könnyen  leesnek.A táskám nemrég szereztem be a Stradivariusból és nem elfogultságból mondom,de szerintem egyszerűsége ellenére mutatós és nagyon jól öltöztet.A boltban is azt mondtak, hogy az elmúlt időben ezt vették a legtöbben.A kedvenc kiegészítőm kétségkívül a kesztyűm, amit a Bershkaból szereztem be. Ahogy megláttam rajta azt a csinos masnit,tudtam,hogy ez kell nekem.
        A képeket készítette a nagyon tehetséges György Beáta. Ez utón is köszönöm neki,hogy a dermesztő hideg ellenére ilyen állhatatos volt. :)Köszi,ha ezt olvasod. :)







You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Yess! I've read your blog. Thank you for mentioning my name at the end of your post. You chose the besties from the photos. :) Beáta

    ReplyDelete