My Little Promises in 2017

by - 5:36 AM

An awful lot of things happened to me in 2017. It was my favorite year so far, even if I had to neglect my blog. But why is that it was my favorite year? First of all, I attended my very first fashion week. Secondly, I became journalist at uptostyle.co. And I had the happiest moments in my life so far, I had never thought before that I can be this happy until the moment I was dancingly jumping in the kitchen.:D What's more, I am slowly realizing what I really want to do with my life, which is the most important thing. So, it was a productive year.
    
  I'm wishing you a nice new year and keep reading my blog in 2018 too!:)
*****
Elképesztően sok minden történt velem 2017-ben. A kedvenc évem eddig, még ha háttérbe is került a blog. De miért is ez a kedvenc évem? Először is, részt vettem életem első divathetén. Másodszor is, felvettek újságírónak az  uptostyle.co-hoz. Megtörténtek életem legboldogabb pillanatai,pedig nem is gondoltam volna, hogy tudok ennyire örülni valaminek, amíg nem ugráltam táncolva a konyhában. :D Mi több, lassan kezdek rájönni, hogy mit akarok kezdeni az életemmel, ami a legfontosabb dolog. Szóval, egy produktív év áll mögöttem.
   
 Kívánok nektek boldog új évet és olvassátok 2018-ban is a blogom!:)

You May Also Like

0 megjegyzés