Gold Rush

by - 11:47 AM


I felt like it's time to have a look at all the purchases I had made last year. While I was examining my current jewellery collection, I came to the conclusion that I had only bought earrings and all of them are gold. It's no wonder why, I have a creole skin tone hence I try to avoid the silvery colors. Though, not only my jewellery box is full of gold bits, but the emerging brands have mostly gold jewellery designs. Last year the hollow out face and hand earrings got really famous on  social media. I bet you have already seen them, even if you cannot remember them right now. Anyway, one thing is perfectly clear: this year will be defined by gold too, the reason why I gave this post the Gold Rush title.
*****
Úgy éreztem, hogy itt az ideje összegeznem mire is fektettem be az elmúlt egy év során. Így jöttem rá arra, hogy ékszerek terén majdhogynem csak fülbevalókat vettem, vagy ahogy Phoebe mondaná (Friends): fülbemászókat. És mindenik fülbevalóban a közös pont, hogy arany színűek. Jóllehet, kreolosabb bőrszínem miatt nem is szeretem annyira az ezüst ékszereket, inkább választom  a bronzosabb, arany árnyalatokat. De ha alaposan megfigyeljük a tavalyi trendeket, nemcsak személyes ékszerválasztásomat jellemezte az arany, hanem a legtöbb feltörekvő márka palettáját is. A múlt év során törtek be a közösségi oldalak szférájába a kéz és fej alakú arany fülbevalók. Lehet, hogy most nem ugrik be nektek elsőre, de már biztos legörgettetek mellette vagy le fogtok görgetni. Egy biztos, ezt az évet is be fogják aranyozni az ékszerek, ezért is adtam a bejegyzésnek az Aranyláz címet.



My accessory buys are always on the budget, because they aren't stainless. I became conscious of the fact that if I happen to love a piece of jewellery, I have to buy more of it, because after a week of intensive wearing rust stains appear here and there. This is what has happened to my hoop earrings lately, bought from the H&M. A lot of people hesitate about buying hoops, I was reluctant too, but I'm in love with their retro vibe and I cannot help it. And, of course, I got them in a smaller and more discreet size. They are my current favorites. I like dressing up semi-casual  and the hoops give the impression of acting free and easy.
I probably ordered most of my earring from Aliexpress. On two of them you can see star motives, which can be low-key too. The other pair is geometric, easy to combine with your outfit. Most of these geometric earrings haven't got goldy colors, they are made of acryl, which a lot of times resembles marble or wild cat pattern.
*****
Ékszerválasztásaim nem nevezhetőek nagy pénzbefektetéseknek, mert nem rozsdamentesek. Sajnos. Mostanra rájöttem, hogyha igazán tetszik egy típus, akkor többet kell vennem belőle, mivel egy hét intenzív viselés után már meg is jelennek az első rozsdafoltok. Így voltam ezekkel a hoop fülbevalókkal is, amelyeket a H&M-ből szereztem be. Sokan idegenkednek a hoopoktól, én is féltem, hogy talán mégsem ez lesz a legjobb üzlet, de nagyon vonz a retro vibe-juk. És-persze- nem a nagy méretűekből kaptam le a polcról, hanem egy kisebb és diszkrétebb verzióját próbáltam ki. Annyira jól sikerült ez a próba, hogy a kedvenceim lettek most a tél során. Szívesen öltözködök néha félig-elegánsan, ezek pedig még lazábbá teszik az összhatást.
Talán a legtöbb fülbevalót az Aliexpress-ről rendeltem, amelyek közül kettőn a csillagmotívum uralkodik, ami ugyancsak visszafogott tud lenni. Néha jó fejjel a csillagok között járni. :D
A másik pár fülbevaló geometrikus, ami egyszerűségével bármihez használható kiegészítőként. Máskülönben, a geometrikus fülbevalók övezetére már nemcsak az aranyláz jellemző, hanem az akril négyszögűek, amelyek gyakran márványhoz hasonlítanak, de visszaköszönnek vadmacskás minták is.









Short story even shorter: I bought the last pair of earring in a local outlet, which has already closed.
Hope you liked this short jewel review, I tried to shake it up with experimenting pictures since I tried  to make a magnifying glass and my newest Harper's Bazaar as useful as possible.

Have a nice day and if you find the time, do not forget to pop in!
 *****
Az utolsó fülbevalópárt egy helyi outletben szereztem, ami már be is zárt. Ennyi is lenne a történetük. :DRemélem, hogy tetszett ez a rövid ékszerszemle, melyet próbáltam kicsit feldobni képvilágában, amit most kísérletezősre fogtam a nagyítóval és a még friss Harper's Bazaar-rommal.

Legyen szép napotok és ha még időtök engedi, mindenképpen kukkantsatok be a blogra! :)


You May Also Like

0 megjegyzés