My Kanken Review

by - 7:11 AM


Today more and more people recognize the Kanken backpacks, and even if they are not familiar with the brand name, they must have seen it at least once on the streets. Why not? Teen tumblrs are brimming with the yellow Kankens and fine art books. I remember myself reposting those pictures about four years ago. Now I only like art books and I am the proud owner of a plum Kanken 15". I was a bit afraid of this color tone at first because the google searches didn't show me many solutions for this bag. In turn, when my order was delivered, I knew that this hue can be easily fit in my color scheme. Of course, the company has many other cool color variations too.

You might ask why did I choose this color? Many believed that I would buy the pink one blindfolded. I gave it some thought, but thank God I went for another color. Thank heaven because the light colored backpacks get dirty quickly. This plum can be dusted, and it does not look that awful later. However, after a few uses, it looked like I took it on a fortnight trip. Although, the truth is that I have only been rambling in the city, never out of it.
*****
A Kanken táskákat meg termékeket ma már egyre többen ismerik fel, s lehet, hogy ha a márkanévvel nincsenek is tisztában, de már biztos látták az utcán termékeiket. Miért is ne? Hiszen a tini tumblreken rajzanak sárga táskáik minden méretben. Emlékszem, vagy négy évvel ezelőtt én is szorgalmasan osztogattam meg azokat a képeket, amelyeken ez a bizonyos sárga táska és képzőművészeti könyvek szerepeltek. Mára már csak a képzőművészeti könyvek maradtak, meg egy -a termékleírás szerint- szilva árnyalatú  Kanken 15". Kicsit féltem is rendeléskor, mivel nem igazán voltak eredmények erre a táskára a keresőben. De, mikor megérkezett, tudtam, hogy ezt a színt zökkenőmentesen be tudom illeszteni a ruhatáramba. Persze, van még néhány izgalmas szín és kombináció a Kanken oldalán.

S miért éppen erre a színre esett a választásom? Voltak, akik azt gondolták, hogy vakon is a rózsaszínt rendelném.  Ami mondjuk meg is fordult a fejemben, de az égnek hála annyiban is maradt. Miért is az égnek hála?  Már a táska első használatakor rájöttem, hogy nagyon gyorsan koszolódik, ami egy világos árnyalat esetében nem a legkellemesebb dolog, valljuk be. Olyan helyeken lett poros, hogy csak ámulni tudtam. Szerencsésnek mondom magam, mert az adott szilva anyagon nem olyan szörnyű a látvány és könnyen ki lehet porolni belőle. Azonben négy használat után úgy néz ki, mintha egy kéthetes gyalogló túráról érkeztem volna meg. Pedig csak nagyvárosokban túrázgattam.





I knew what I wanted: a backpack for carrying my laptop around in it. I saw cheaper ones by local designer brands, but this bohemian, out of the woods style is not my type. Aaaaand surprise, I bought a Kanken! To my greatest regret, my laptop does not fit in its compartment. However, I had read a lot of reviews and everybody said that his laptop does fit in. I realised that mostly Macbook owners said that and I have an Acer. My laptop might not fit into it, but there is an enormous room for other things. And the most important thing for me is that it is really comfortable. You can even walk around holding its handles. This was important to me on account of my earlier scoliosis. Hence -during a whole day running around- my shoulders start aching. Another thing to mention is that its textile is not 100% water-resistant, so you better take an umbrella with you. I am sure you find a place for it in the backpack's large compartment.

I hope that I was of help for those who are thinking about getting a Kanken backpack! Have a nice time for the rest of the day!:)
*****
A táska megvásárlásának indítéka az volt, hogy szerettem volna egy hátizsákot, amibe belefér a laptopom. Láttam, persze, ennél picivel olcsóbb megoldásokat is helyi márkáknál, azonban ez a bohémabb out of the woods téma nem annyira illik hozzám. Éééés, már nem meglepetés, hogy a Kanken mellett döntöttem. De legnagyobb szomorúságomra nem fér bele a laptopom  az erre kialakított részbe. Pedig sok véleményt olvastam ebben a témában, de rájöttem, hogy a rendelők nagy része nem Acer, hanem Macbook tulajdonos. Ha a laptopom nem is, de sok minden belefér. És ami a legnagyobb pluszt jelenti számomra, az  nem más mint az, hogy rendkívül kényelmes. Még kézben is kellemesen lehet vinni ide-oda. Nagyon fontos volt ez számomra, mivel hátgerinc ferdüléses voltam, és sokszor kezdenek el fájni a vállaim a táska alatt, mikor a teljes napom rohanással telik. Még egy fontos dolog, hogy a táska anyaga csak részben vízálló, azért még egy esernyő elfér oda a nagy zsebbe.

Remélem, hogy segítségére lehettem azoknak, akik egy ilyen táska vásárlásán gondolkodnak! Legyen további szép napotok!:)


You May Also Like

0 megjegyzés