Good mornin'

by - 11:17 PM

                  
                       To begin with,I'm not a morning person,but I was so excited  about my first post.
                       I love the light breakfasts,thus  I take advantage of this season's fruits. The social networks are filled with similars,so I decided to try out.Little wonder, not only on the pic looks delicious!
I put raspberry and cherry in yoghurt.And that's all.Of course,you can put in it cereal,out-flakes or you can replace it with other fruits.It will be just like the flavored yoghurt you take off the store's shelf(and it's wholesome,healthy too).
                        If I have breakfast alone I usually elbow above something to read or listen to music.
It's important to start your morning in a good mood,as this will define your whole day! :)


                                                    *****
                 Mindenek előtt,nem vagyok egy reggeli ember,de nagyon izgatott voltam az első posztom kapcsán.
                  Szeretem a könnyed reggeliket,így ilyenkor kihasználom a nyári szezon gyümölcseit. A közösségi oldalak tele vannak az ehhez hasonlóakkal(pl.tumblr),így gondoltam én is kipróbálom. Elárulom nem csoda,hiszen nem csak a képen mutat finomat!
Joghurtba tettem frissen szedett málnát és cseresznyét. És már kész is.Persze lehet még beletenni zabpelyhet,vagy lehet helyettesíteni más gyümölcsökkel.Pont ugyanolyan íze lesz,mint a bolt polcáról levett ízesített joghurtnak és ez még egészséges is.
                 Ha egyedül reggelizek, szeretek közben valami olvasnivaló fölé könyökölni ,esetleg zenét hallgatni. Mindenképpen fontos,hogy jól induljon a reggel,mivel ez határozza meg  napod további részét is! :)
        

You May Also Like

1 megjegyzés