At Engraving Exhibition

by - 2:49 AM


         A copper engraving collection arrived in our little town from Budapest and I visited the exhibition. It wasn`t that noteworthy big, but there were exhibited art works of famous artists like Mantegna, Dürer and Hogarth.Unfortunately, I have never been impressed with these works, but I
was awed to resee a picture from my fine arts book:Saint Jerome in His Study. Sometimes it felt like they were surrealistic and dissymmetrical, but that`s the style. I prefer  paintings full of colours and life. Regrettably, the lightning was dull which you can see on the pics,but irrespective of this it was a good experience.        This post is this short sadly, but promise the next one will be longer and an outfit post! :)
*****
         Városkánkba érkezett egy rézmetszet gyűjtemény Budapestről, amelynek kiállítására én is ellátogattam. Nem volt valami számottevő nagyságú,de olyan híres művészek metszetei voltak kiállítva, mint Dürer, Mantegna vagy Hogarth. Sajnos engem sohasem nyűgöztek le a metszetek, de újra igazán megilletődtem, mikor az egyik képzőművészeti könyvemből viszontláttam egy képet a falon: Szent Jeromos házában.Sokszor természetellenesnek és asszimetrikusnak éreztem a képeket, de hát ez a stílus. Én sokkal jobban szeretem a színes képeket, amiken egyszerűen életnek indul minden. Sajnálatos módon a megvilágítás nagyon rossz volt,s ez a képeken is visszatükröződik,de ettől függetlenül a kiállítás jó tapasztalatszerzés volt.:)
        Ez a bejegyzés most ilyen kurtára sikerült,de ígérem,hogy a következő már hosszabb és outfites lesz, ha minden jól megy.

You May Also Like

0 megjegyzés