Autumnish Spring

by - 3:03 PM

            I had to make a little shortcut, because for a while this spring weather has been really capricious and I wanted to write a post about my matter of survival. I took this whole thing a bit more vintage.I chose autumnish colors,because I am of the opinion that there can be popular colors in a year, but not fixed seasonal. Hat is never a bad idea, it can be wool or felted, but sooner the better is commended to buy strew hat.For example, I am thought to buy some from H&M. For this period I recommend sweatshirts and besides long- or short-sleeved ribbed pullover, but those flattering ones I was wearing too. Oversized time is over uppermost hip. I was wearing my jeggings still first-class comfort in them. My tote bag is from Stradivarius, wise decision for any season.
And how come coats? For me trench coats, parkas and denim jackets wihtout any lining, padding.
Finally, my super cute necklace is from a local shop and I have been having it for four years. I saw it once behind a shopping window and since then I have posessed it.I think a special, outstanding, not fast fashion accessory is worthier than any other jewellery.

*****
           Kicsit megkésve,de annál boldog anyák napját kívánok minden anyuka olvasómnak! Igaz nem tudom,ha van ilyen . :D Mindig felderít ha lila akácot látok felfuttatva kamun, szaletliken, mivel mindig az anyák napjának közeledtét jelzi. Fája mindig egy katedrális boltozatát jutattja eszembe, amely aláomlik.
            Csöppnyit megszakítottam a sorozatom, mivel az elmúlt napokban ősziesre fordult az idő,s az időjárás, hát olyan mint az időjárás, vagyis igen háklis.Gondoltam írok egy bejegyzést, amelyben bemutatom én hogyan vészelem át ezt az időszakot.Kicsit vintage felé húztem meg a vonalat. Őszi színeket választottam, mivel véleményem szerint léteznek trendi év-színek, de nem állandó évszak paletták. Viseltem értelemszerűen az elmaradhatatlan kalapom, de hamarosan ajánlott beszerezni a populáris szalmakalapokat. Én például a H&Mtől készülök rendelni. Erre az időre a legmegfelelőbb, elképzelésem szerint a pullover, lehet az lustakötésű, rövid vagy akár hosszú ujjú. A túlméretezett felsők ideje már lehanyatlott. Jeggings volt rajtam, első osztályú komfort érzet. A táskám a Stradivariusból van, okos választás bármelyik szezonra.És a kabátok? Viharkabátok, zubbonyok, dzseki minden tömés, bélés nélkül. Befejezésül, a nyakláncom egy kis helyi üzletből van. Mióta megláttam az üzletben azóta az enyém, azaz négy éve. Úgy gondolom, egy különleges, nem egyszezonos,  csodálatos ékszer értékesebb bármelyiknél.


For the photos big thank to Nora, because it cannot be compared to my weak resolution mobile pictures.

You May Also Like

0 megjegyzés