Keep the Summer Minimal

by - 12:14 AM

          First I didn`t intend this a post title,in fact it was 'First in the summer', because this would have been my first outfit post this summer. But then I thought, I`d like to show you  where my heart went out, or at least my tightrope walking heart how was balancing in the last few months. Matter of  course, I couldn`t break away from patterns, so I decided to wear this geometric patterned Zara midi-dress. It is a good thing to dress up in minimalistic cloths, because you cannot shot in the air next the trendiness, in as much as you are wearing basic colors that always match with each  other. But do not forget in this big minimalismus the patterns, because I think those are the unique ones.
My backpack is the oldie, I am not that kind of blogger who shows you in each of her posts new things. It would be bizarre. In turn, my sandals are new, however its heels do not look new not even close. I warn against foam soled shoes everyone who walks stepping on her sole, because after the first usage it gets damaged. I do not wear any accessory, because this is the main idea of minimalismus. I only wear wristwatches and change my earrings.Neh,and of course sunglasses in this hot weather.
          Have a nice minimalistic week with maximalistic`s happiness!:D
 *****
          Először nem ezt szántam bejegyzéscímnek,hanem: Első nyári, mivel ez lett volna az első enyári  outfit-es írásom. De aztán arra gondoltam, hogy bemutatom nektek milyen vonalhoz kezd húzni ízlésem, vagy inkább ahogyan kötélen sétál arra billent el az elmúlt hónapokban. Magától értetődően nem tudok a mintáktól elszakadni, így maradtam egy Zara-s geometrikus formákkal teli midi ruhával. Jó dolog minimalista darabokba bújni, mivel akkor nem tudsz a trendiség célja mellé lőni, hiszen az alapszínek mindennel passzolnak. De ne feledkezzünk meg a nagy minimalizmusban a mintás darabokról sem, mert szerintem azok az igazán egyediek.
A táskám a régi, ergo én nem vagyok az a blogger típus, aki mindenik posztjában teljesen új darabokat vonultat fel. Bizar lenne. Viszont a  szandim új, bár a talpa közelről sem néz ki annak, habár még messziről sem. Óva intem mindazokat az ilyen cipőktől, akik sarkosan járnak, mivel első használat után már rossz állapotba kerül a cipő. Ékszereket nem viselek, mert ez a minimalizmmul jár és mostanában elég raplisan éreztem magam,ha esetleg felraktam. Csak karórát szoktam viselni és a fülbevalóim szoktam cserélni. Nah és persze a napszemüveg ebben az időben.
         Legyen egy minimalisztikusan jó hetetek maximalistán sok örömmel!:D


You May Also Like

0 megjegyzés