Creating Moodboards and Collages

by - 9:05 AM

    This is a flash check in before posting the prolonged second part of the Photo Festival, next week. Until then, up to the extent of a few pictures I am going to present you my new hobby, the works of which I post on the new page.
     This new hobby is creating moodboards. These collages usually originate from a single image, found mostly on Tumblr or Pinterest, and I build up the final creation around it. The process inspires me, I get to know new artisits, I can experiment with new thoughts.
*****
   Ez csak egy villám bejelentkezés mielőtt még jövő héten posztolnám az elhúzódott második részét a Fotófesztiválnak. De addig is, néhány kép erejéig bemutatom az új hobbim, melynek munkáit egy nemrég létrehozott fülben, fogom nyilvánossá tenni.
    Ez az új hobbi, pedig a moodboardok készítése. Általában mindig kiindulok egy közösségi oldalon talált képből, rendszerint Tumblr vagy Pinterest, s a köré építem fel a teljes collaget. Feltölt mindig inspirációkkal ez az alkotási folyamat, új művészeket ismerhetek meg, új gondolatokkal kísérletezhetek.
    Besides these moodboards, I have also started creating photomontages. I have always been in love with the works of online montagers and one day drooling over some collages, I realised that I could put my enthusiasm into getting down to making my ownes. I won't post them on the blog, I am just creating for my own pleasure. I inserted my first creations down below, although they aren't a big fuss nor spotless. Though, I am very proud of them, but who wouldn`t be of what he self-accomplished.
    I hope you enjoyed this little sneak peek in what I am up to at the moment and don't forget to visit the Moodboards and Collages page every so often! Have a nice day, dear Blogreaders!:)
*****
    A moodboardok mellett, photomontage-okat is elkeztem összerakni. Mindig is imádtam az online photomontage művészek munkáit és egy napon mikor éppen ostobácska örömöm éltem ki a bámészkodásban, rájöttem, hogy ezt a lelkesedést belefektethetném a sajátjaim készítésébe. Nem fogom ezeket is felrakni a blogra, csak magamnak készítem őket. Az első próbálkozásaim belinkeltem alább, habár nem olyan tökéletesek. De én büszke vagyok arra, amit kihoztam belőlük, hiszen ki nem lenne a sajátjára.
     Remélem, tetszett ez a kis bepillantást az új hobbimba és ne felejtsétek meglátogatni a Moodboards and Collages oldalt néhanapján! Legyen szép napotok, kedves Blogolvasók!:)


You May Also Like

0 megjegyzés