New Tote Bags

by - 10:20 AM


You know how much I like working at UPTOSTYLE and I like strolling down the street with their tote bags on my shoulder. I was ecstatic when the courier rang me up early in the morning. Well, I bet everyone knows the feeling when you are waiting for your bits and pieces to be delivered, and finally, you can open your long-awaited package with the goodies you had only seen on pictures before. This time, in January, I received two of their newest tote bags, which you can buy here. My mum says that I seem to collect them and my collection gets bigger and bigger season by season. I think her affirmation is beyond truth, but I find this type of bag functional. My collection sums up eight tote bags now. Now. These new UPTOSTYLE bags are bigger than their last ones so that you can go to school or to the office with them if you like keeping it casual. I am pretty sure that they won't leave me at the lurch even on uni days (aaaaaaaa, I cannot believe that I am going to university). I prefer wearing them during autumn and spring because it looks good with a maxi coat and with sneakers. They are of monochromatic colors, so they can much with any piece of clothing. My favorite one is with the illustration created by the UPTOSTYLE's Hungarian editor, Szegedi Adél.

*****
Gondolom, már a közelebbi olvasóim jobbára tudják, hogy mennyire szeretek az UPTOSTYLE-nál dolgozni és az utcákon caplatni tote bag-jeikkel oldalamon. Nagyon felvidultam, amikor reggel a futár hívott, hogy a ház előtt áll. Feltételezem, sokan ismeritek az érzést, amikor végre kibonthatjátok a csomagot a várva várt termékekkel, melyeket azelőtt csak képről ismertetek. Legutoljára, pontosabban januárban, a két legújabb vászon táskájukat kaptam meg, amelyeket itt találtok. Édesanyám szerint gyűjteményt próbálok összehozni. Ez kissé túlzás, mondjuk, az igaz, hogy évszakról évszakra egyre többet szerzek be. A gyűjteményem jelenleg nyolcat foglal magába. Jelenleg. Ezek az újabb táskák nagyobb méretűek, mint a régiek, így akár sulizni vagy az irodába is felkaphatod, ha lazára akarod fogni a vonalat. Én inkább ősszel és tavasszal szeretem választani őket, mivel jól néznek ki egy maxi kabáttal vagy sportcipővel. Valószínűleg majd az egyetem (ááááááááááááá, el se hiszem, hogy egyetemista leszek) alatt is hű társaim lesznek. A színek visszafogottak, így könnyen illenek bármilyen ruhadarabhoz. Leginkább az illusztrált táskát kedvelem, melyre az UPTOSTYLE magyarországi főszerkesztőjének, Szegedi Adélnak a munkája került.
    



I had the privilege to spend two days at the 11th Feeric Fashion Week, as the representative of UPTOSTYLE. For details on this fashion week I will be writing more posts and an article, but until then I wanted to show you that I took my tote bags with me to Szeben. I tried to make my outfit minimalist as I was there on behalf of this online magazine, but the bags go well with any other style too.

This was for today and bear in mind that if you want to go casual, choose a tote bag!:)
*****
Ebben az évben is sikerült két napra kijutnom a Feeric Divathétre, ahova az UPTOSTYLE képviselve mentem. Az itt eltöltött napokról majd következnek bővebb beszámolók is, de addig is meg szerettem volna mutatni, hogy Szebenbe sem indultam el a vászon táskák nélkül. Minimálisabbra fogtam ezt a szettem, ha már az UPTOSTYLE-t képviseltem, de más stílussal is jól tudnak egyezni ezek a szatyrok.

Ennyi is lenne mára és ne feledjétek, hogy ha ma a laza fazonú darabokat részesítenétek előnyben, a tote bag mindig jó kiegészítő tud lenni!:)


You May Also Like

0 megjegyzés