Autumn beauty tag

by - 4:27 AM


          The Fall has arrived and we have to heed of ourselves, our daily activities do change. My first week of school is over and I decided to take a break with writing before a tougher week.
          I found this autumn tag on wish-for-beauty`s beauty blog and I thought I will fill it out.

   Which are your favorite autumn tints? 
My favorite tones,colours remain always my best-loved ones,I don`t change them: gray,  military green, baby pink, claret,etc.

   Favorite piece of clothing?
Definetely the hats, this is the season of the hats.

   What kind of accessories do you wear in such cases?
I mostly prefer the earrings and the wristwatches,because I think the latter one is very practical on school days, on planned days. With the bangles,the problem is that sometimes you can`t see them because of the sleeve.
    
   Which is your favorite makeup product?
I don`t use any make-up. :)

     What about hydration?
By all means,there is need of moisturizing creams esp in this season.I use lip balms,  moisturise body lotions.

    What is your favorite fragrance this season?
If we are talking about parfumes ,I remain by my favorite products,but if we are talking about scented candles I prefer the winter-inclined aromas: cinnamon, maple,..

      What do you like in Autumn? 
After reading this Q I would reply quickly "nothing",but then I thought twice and I found out I love reading books inside while I am eating cookies and drinking tea and outside it is pouring rain. I like it,because it means the beginning of a new  theatre season and as if the town comes more to life.

      What do you change on your beauty habit?
I don`t use make-up products,so I only pay more attention to the hydration of my body.
   


 *****
           Megjött az ősz és az önvalónkra való odafigyelésünk is megváltozik,valamint hétköznapi megszokott tevékenységeink is. Végetért az első iskolai hét és úgy gondoltam kis írással ejtőzöm egyet a következő még nehezebb hét előtt.
           Erre az autumn tag-re a wish-for-beauty oldalán találtam rá és arra gondoltam én is kitöltöm. Ha kedvet kaptok,ti is kitölthetitek.

  Mi a kedvenc árnyalatod ősszel?
Igazából az év minden napjára megtartom kedvenc színeim,így  őszre is maradnak kedvelt árnyalataim : bordó, szürke, katonazöld, stb.

  Kedvenc ruhadarab?
Mindenképpen a kalapok ,szerintem ez a kalapok idénye és meg is próbálom kihasználni.

 Milyen kiegészítőt viselsz ilyenkor szívesen?
Főleg a fülbevalókat és órákat szeretem,az utóbbit főleg azért mert szerintem nagyon praktikus így,amikor épp megkezdődött az iskola,meg mindent be kell tervezni.A karkötőkkel meg az lehet a gond,hogy éppen a kabát vagy blúz ujja miatt nem látszik. 

  Melyik a kedvenc sminkterméked?
Nem sminkelem magam. :) 

    Hidratálás?
Vitathatatlanul szükség van a hidratáló krémekre,főleg ebben az időszakban. Ajakbalzsamot, test és arc hidratáló krémeket szoktam használni.


    Mi a kedvenc illatod az évszakban?
Ha parfümökről beszélünk,itt is maradnak a kedvenceim,de ha gyertyákról van szó a tél fele hajló illatokat szeretem: alma,fehéj...


   Mit szeretsz a leginkább az őszben?
Először elolvasva ezt a kérdést azt vágtam volna rá,hogy semmit.De jobban belegondoltam: szeretek a szobában olvasni miközben teát iszok, csokis aprósüteményt eszegetek és kint esik az eső. Szeretem,mert a színházban évadkezdés van és valahogyan úgy tűnik,hogy a város jobban életrekel.


    Min változtatsz ilyenkor a szépségápolási szokásodban?
Mivel nem használok szépíkezési termékeket,így inkább csak abban változik,hogy jobban odafigyelek bőröm hidratálására. 




You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Örülök, hogy kitöltötted a tag-et :) Most tényleg olyan őszies hangulatom lett - itt éppen esik az eső -, szóval megyek is és iszok egy teát :3

    ReplyDelete