Marbling is Fun!

by - 8:04 AM


             Hi,dear Readers! Happy Valentines Day! I know a lot of people detest this day, because it`s just like a soap bubble or they just cannot be somebody`s Valentine so they want to feel sorry for them. Anyway, I think it is just a usual day which helps you remember how greatly  beholden you should be for your beloved ones and not at least love yourself as well!
 In the last time I tried out marbling which turned out to be much fun. At first I bought just two colors (trade name: C.KREUL). It is easy. You can marble almost whatever you want,but at first try I attempted to paint some white and colored papers. Be sure that the paper is dense enough, elsewhere it will be getting wrinkled and let it on the water for just like 3-5 seconds. The intensity of the colors  depends on how much marbling paint you put in the water. For the stirring use items that you don`t need anymore or disposable. I have been thinking of the usage of these papers: postcard, minimalist framed in, jewellery made of paper,etc...               I hope I made you in the mood of marbling! Have a wonderful Sunday!
*****
            Sziasztok,kedves Olvasóim! Boldog Valentin napot!Van aki viszolyog ettől a naptól, mert olyan, mint egy szappan buborék vagy nincs barátja és sajnáltatja magát. Bárhogyan is, szerintem egy átlagos nap, ami arra emlékeztet, hogy mennyire hálás lehetsz a szereteidért és persze szeresd önmagad is!
               A közelmúltban próbáltam ki a márvány hatású festést  és igazi mókának tűnt. Első alkalomra csak két festéket vettem (gyártó: C.KREUL). Nagyon könnyűnek bizonyult. Szinte akármit használhatsz alapul, de én most fehér és színes papírokkal dolgoztam. Bizonyosodj meg róla, hogy a papír elég vastag, mert máskülönben meg fog ráncosodni és ne hagyd 5nél több másodpercig a víz felszínén. A színek intenzitása attól függ, hogy mennyi festéket ragsz. Keverésre használj már eldobásra ítélt vagy egyszer használatos eszközöket.Gondoltam a lapok felhasználási lehetőségeire is: levelezőlap v. üdvözlőkártyaként, bekeretezve minimalista dekoráció, papírékszerekhez,stb.
               Remélem megjött a kedvetek a márványozáshoz! Legyen egy szép vasárnapotok!



You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Kedves Zsuzsi!
    Nem tudom hallottál-e már a Liebster Blog Award-ról, a lényeg az, hogy bloggerek adják bloggereknek.
    Én is megkaptam, és tovább kell adnom, és rádi gondoltam.
    Ha kíváncsi vagy a részletekre,akkor a blogomon több infót találsz: http://dorinastrausz.blog.hu/2016/02/22/liebster_blog_award

    xx
    Dorina

    ReplyDelete
  2. Juj, nagyon szépen köszönöm az ún jelölést. Már alig várom, hogy én is megcsináljam amint időm engedi. :) Csak így tovább bloggolás terén!

    ReplyDelete