No tricks, just Treats

by - 7:03 PM

       We had to spend a few days in Budapest and  hardly ever can I  miss out such things like special Halloween donuts, so I went to the Donut Library. I am not a big Halloween fan, but if this feast is as loveable as these doughnuts then I will start to celebrate it. The interior of the shop is very homey and modern, I would hang on the walls at home the lamps.Additionally, they have a lot of good-looking (as much as a meal can be), colourful, multiflavoured donuts. I bought Mummy and Frank and they made my day, indeed.
        Have a halloweenish day! Bye, bye!
  ****
       Néhány napot kellett Budapesten töltenünk és hát nem én lettem volna, ha kihagytam volna néhány kivételes halloweeni fánkot a Donut Libraryben. A hely nagyon otthonos és modern, én is szívesen hazavinnék egy olyan lámpát a szobámba. Mellesleg, nagyon sok ízesítésű, színű fánkjuk van. Én Mummyt és Franket vettem és ahogyan a bejáraton írta, tényleg feldobták a napom. Bár mi nem ünnepeljük úgy igazán a Halloweent, mint az amerikai filmekben látjuk, nem is hagyományunk, de szerintem a hallottakra éppen ilyen jó kedvvel kellene emlékezni, megünnepelni őket. Ok, ez lehet furán hangzik, de én így gondolom... :D
       Remélem, egy jó kis halloweeni napotok volt,  sziasztok!

You May Also Like

0 megjegyzés