Porter-Girl

by - 5:44 AM

    I have realised that I am turning into az urban escapist day by day, which is not such a bad thing, I presume. Nay,  I am proud of it and I hope it is not just a momentary whims, because I tend to have a lot of fads at times. But the Porter magazine, these sunglassses and clothes are not whims, I am sure about that.
    I couldn't give any other title to this post than Porter-Girl. However, this is only a compounded word made up by my imagination. It is my first Porter and it is like a treasure for me, some kind of jewel. I like the pictures, writings, even the advertisments in it(which is quite a big thing, you can see). It is a summer edition and I am confident that I will spend my holiday reading, turning its pages. It is such a splendid feeling to hold it in my hands. I always feel this when it comes to a bigger, bulkier fashion magazines. Inspite of the fact that these are quite expensive, they are worth  a try, at least.
*****
   Újonnan jöttem rá, hogy napról napra a városi környezetből szabadulni vágyóvá válok, ami nem biztos, hogy egy annyira kiábrándító dolog. Nah,  büszke vagyok rá és remélem, hogy nem csak egy pillanatnyi hóbort, mint sok más. De a Porter folyóirat, ez a napszemüveg és ezek a ruhadarabok nem valami szeszélyek, ebben biztos vagyok.  
    Nem tudtam más címet adni, mint Porter-Girl ( vagyis Porter-Lány). Ez csak egy, a képzeletem által megalkotott, összetett szó. Ez az első Porterem és olyan, mint egy kincsesládika számomra. Szeretem benne a képeket, a cikkeket, még a reklám részeket is ( ami nem valami szokványos, valljuk be). Egy a teljes nyárra szóló kiadás és hótziher, hogy a nyaram ennek olvasásával, lapozgatásával fogom tölteni. Olyan jó érzés ilyen divatfolyóiratokat tartani a kezedben. Mindig ezt érzem, mikor egy vaskosabb, nagyobb divatlapot veszek. A magas áruk ellenére, megérnek legalább egy próbát.
   I was wearing during this shooting (OK, almost during the whole day) these mom jeans, which are featured for the thousandth time on the blog. I tried to make up something more of a romantic touch. As a result of which, I chose this floral short sleeved shirt with ribbon, which couldn't be more romantique. Then some Oxford Ballet Shoes and my new sunnies, which are from MANGO. They were given with another glasses case, which has a lovely color, but is somewhat large and heavy to carry all around. It wouldn't even fit in my bag...
    This is all for now, sharing my thoughts and my outfit. Have a lovely summer day and take advantage of every sunlight!:)
*****
   A nap és a fotózás közben mom jeans-t viseltem, ami már lehet ezredik alkalommal kerül fel a blogra. Valami romantikusabb kialakítású szettet akartam összeállítani és ez lett az eredmény: virágmintás kerekítatt gallérú ingecske szalaggal, ami már nem is lehetne romantikusabb. Aztán Oxford hatású cipő és az új kedvenc napszemüvegem a MANGO-tól. Egy másik tokban kaptam őket, viszont az túl nagy és súlyos, hogy beférjen a táskámba....
    Ennyi lenne, megosztva veletek gondolataim és az outfitem. Legyen egy szép nyári napotok és használjatok ki minden napsugarat!:)

You May Also Like

0 megjegyzés