Christmas in the Lavender House

by - 8:34 AM

         
              I feel sorry for not writing the promised post, but I am having a tough period at school. :( I hope you will like this one.
              Christmas is coming nearer day by day and at long last I can listen to and hum carols without looking foolish.This weekend I have already started  editing my holiday playlist.
              Another thing that I love about this time of the year: Christmas Fairs! Of course,I am not talking about the street food part, I am talking about the booths full of designer items. You can find a lot of great things,for example the festive products of the  Lavender House . But what has lavender to
do with Xmas? These are stuffed with this flower. I chose this little reindeer,because I like this playful polka dot textile. Since I have bought it, when I enter in my room I feel like it would be June and the garden would be full of french lavender,however it`s December.You only have to tap it a little to spread the smell(as the vendor said it). Additionally,it is superb decoration, you can also hang it somewhere if you want to. :)             

*****
               Nagyon sajnálom,hogy  nem sikerült megírnom a beígért posztot,de épp a dolgozatok időszaka van és elképesztően sokat kell tanulnom.:( Azért remélem ez is tetszeni fog.
               Közeledik a karácsony,s végre hallgathatom és dudolhatom az öröménekeket anélkül,hogy hibbantnak nézzenek. Ezen a hétvégén már el is kezdtem szerkeszteni a karácsonyi playlistem.
               Még egy dolog ,amit szeretek a Karácsonyban: karácsonyi vásárok! Persze,most nem a street foodos részre gondolok,hanem a desginer termékeket árusító bodékra. Olyan sok jó dologra lehet ilyenkor rátalálni,például a Levendula Ház ünnepi mintázatba felöltöztetett termékeire.
De mi köze van a levendulának a Karácsonyhoz? A kölünböző formájú anyagbabák ( karácsonyfa, rénszarvas, zsákocskák,stb) belsejét levendulával tömték meg. Azért választottam ezt,mert megtetszett a játékos pöttyös szövet.  Mióta én is vettem egyet, mióta belépek a szobámba,mintha nem is december lenne,hanem június, amikor a kertben virágzik a francia levendula. Csak kissé meg kell nyomogatni (az árus elmondása szerint),s máris a szobában szétterjed a virág édes illata. S emelett, egy remek dekoráció is, fel is lehet akasztani akár. :)
            

You May Also Like

0 megjegyzés