Christmas Decoration DIY

by - 5:13 AM

       I decided to make some DIY presents for my friends and family members. I made exactly six, and each one is different, because I do not like to make all the same. (Sorry for the lights, but I finished them at different times)
The basic parts are the polystyrene pine fir trees in various shapes and sticks. You`ll probably find them in any hobby shop. I painted them with tempera or with gold/silver spray. You can also laquoer them in order to be waterproof and to be a bit shiny, or you can choose a lacquer with glitter to be more festive. Then I waited for the painting to dry and after that I decorated them with sequins (you glue on clothes), pearls, glitter (put little spots as christmas balls). You can put a ribbon or tie a tape around it. But these are just ideas, you can costumize it on your way.
       Hope you liked it and have a wonderful day!
*****
       Úgy döntöttem, ebben az évben magam fogom elkészíteni az ajándékoket családtagjaimnak és barátaimnak. Hatot készítettem, de nincs közöttük két egyforma. (Amúgy, bocsánat a képek fénye miatt, de mindig más napszakokban készültem el velük)
Az alapja fenyő formájú polisztirén és fapálcikák. Valószínüleg megtalálod ezeket akármelyik hobbiboltban. Temperával festettem le vagy arany/ezüst sprével fújtam le őket. Le islehet lakkozni őket a fényesebb és vízálló hatás érdekében, csillámporos lakkal pedig még ünnepibbé tehetitek. Miután megszáradt a festék flitterekkel (amelyeket a ruhákra lehet felragasztani), gyöngyökkel, csillámporral (kis pontokat rakva gömbökként) díszítettem. Köthetsz masnit, szalagot is rá. De ez csak néhány ötlet volt tőlem, ti saját elképzelésetek szerint alakíthatjátok.
      Remélem tetszett és legyen szép napotok!

You May Also Like

0 megjegyzés